facebook

Üdv néked Viktor, nagykirály!

2010.04.27. 19:48 Imre Laci

 A választások rendre lezajlottak, immáron nagyobb fennakadások nélkül. A végeredménybe úgy tűnik minden politikai szereplő belenyugodott és immáron figyelmünk a kampányolás végeztével a jövőbeli teendőkre terelődhet. Mert bizony tennivalóból akad bőven.

Elkezdődhet a szocializmus romjainak eltakarítása és a még meglévő értékeink felhasználása, megőrzése. Nagyon nagy munka előtt áll az ország, hiszen olyan romokra kell új hazát építeni, amelynek sarokkövében ott van az elmúlt hatvanöt év minden nyűgje Rákositól Kádárig, Antall Józseftől Horn Gyuláig, Medgyessy Pétertől Bajnai Gordonig.

Nehéz úgy elkezdeni a munkát, ha már nem akarja senki sem megragadni a lapát nyelét. Nehéz egy hitevesztett embert ismét bizakodásra késztetni.

Veszélyes évek következnek. Nem az oly sokak által emlegetett demokráciát kell féltenünk, hanem a magyar emberek hitét. A szebb és könnyebb élet reményét kell féltenünk. Az elkövetkezendő években azért kell hogy folyjon a harc, hogy az emberek megtapasztalják, hogy lehet itt a Kárpát-medencében még olyan életet élni, ahol a dolgos ember boldogságban, létbiztonságban élhet és nevelheti gyermekeit.

A kifogások ideje lejárt. Nem lehet üres kasszára, rossz költségvetésre és régen rossz irányba haladó szakpolitikára hivatkozva késleltetni azt amit a nép, a magyarság akar. Mert a magyar ember reményét nem szabad elvenni. Az utolsó reményt nem. Az új kormány pedig egész hatalmát az emberek bizalmára építette. A magyar ember bizalmának pedig igen borsos ára van!

Kedves Orbán Úr! Történelmi pillanat előtt áll! A választásokat megnyerte és ez önmagában még egyáltalán nem érdem. Ön előtt áll a lehetőség, hogy dicsőséges vezetőként vonuljon be vaskos történelemkönyveink lapjaira! Ön előtt a választás, hogy jótevőként vagy Kun Bélaként róják a nevét a magyarság életfájának kérgébe!

Orbán Úr! Ne félje a politikai ellenfelek jogos, vagy éppen jogtalan támadásait! Nem tőlük kell félnie! De rettegje a népet, aki Önnek hatalmat adott! Mert ahogy híres forradalmárunk is mondotta: "Bár felül a gálya és alul a víznek árja, azért a víz az úr!" Ne okozzon csalódást az embereknek, mert akkor bizony nem lesz senki aki megvédje!

Az Ön érdekében kérem Orbán Úr, ne Kun Bélaként vonuljon be a történelemkönyvbe!


 

82 komment · 1 trackback

Címkék: választás orbán fidesz kormány viktor figyelmeztetés 2010 feladat

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr671957124

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Miben különbözik Orbán Gyurcsánytól? 2010.04.27. 22:53:23

Orbán drámaian máshogy akar változtatni, mint Gyurcsány. A választások utáni nemzetközi sajtótájékoztatókból két nagyon különböző vezető képe rajzolódik ki. (Fotó: fidesz.hu) Orbán Viktor tegnap délelőtt megtartotta a második forduló utáni nemzetközi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doryyka 2010.04.27. 22:29:06

Mindenki elrontja a nevet. Orsos lesz az.

_nyuszi_ 2010.04.27. 22:29:11

remélem, hogy nem kúrják el...

tom64 2010.04.27. 22:35:54

A cím és a tartalom nem illenek össze.

Samuzia 2010.04.27. 22:50:23

@Doryyka: Valami új! Megint a vörös lemez?

morpho 2010.04.27. 22:54:10

"Nagyon nagy munka előtt áll az ország, hiszen olyan romokra kell új hazát építeni, amelynek sarokkövében ott van az elmúlt hatvanöt év minden nyűgje Rákositól Kádárig, Antall Józseftől Horn Gyuláig, Medgyessy Pétertől Bajnai Gordonig"

Nem felejtettél ki valakit a felsorolásból?Mondjuk Orbán Viktor neve mond valamit?Úgy '98 magasságában? Hm??
A romokról is mesélhetnél valamit.Mondjuk hasonlítsuk össze az átlagos életszínvonalat és az ország infrastrukturális helyzetét a 2002-es paradicsomi helyzettel...Azért megnézném, hogy mit szólnának a válsztók, ha ezt most visszacsinálnák..

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.27. 23:05:10

Már megint a 2002-ban kúrtak el mindent és szegény SZOCIK emiatt nem tudtak normálisan kormányozni duma. Aki ezt elhiszi az bolond. Aki meg úgy tesz mintha hinne benne az szörnyeteg.

bürger 2010.04.27. 23:09:40

A magyarokat két dolog érdekli: a lopni és a kapni - hpl van még a lapátnyél!

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.27. 23:13:47

@Prof. William: Pontosan azt írtam, hogy nem lehet és/vagy szabad arra hivatkozni, hogy az előttük kormányzó párt miatt nem tudnak rendet tenni.
@tom64:
Azért választottam ezt a címet, mert a 2/3-os többség szinte korlátlan hatalmat adott a Fidesznek. Üdvözlöm, mert nem ellenségként tekintek az új kormányra, csupán fenntartással fogom figyelni az ügyködését. Sok sikert kívánok neki a munkához amit beígért...

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.04.27. 23:20:03

Fogalmilag kizárt, hogy megvalósuljon a bejgyzés következtetése!
Nagyon egyszerű!
Kerényi Imre, a Nemzet Színházigazgatója szerint a kérdés az volt, hogy most kinek az országa jön el. Szent Istváné vagy Kun Béláé! Feltételezve (és megngedve) Kerényi Jimmy most valószínűleg örül, tehát Szent István országa jött el. A másik választás pedig Kun Béla országa lehetett volna. Szent István pedig nem egyenlő Kun Bélával!
Teccik érteni?

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.27. 23:26:24

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Azért ne hasonlítsuk egyik mai politikusunkat sem Szent Istvánhoz!

vasziljevics 2010.04.27. 23:30:13

ami az egyik embernek kun béla, a másiknak szent istván - óvatosan az ilyen kategorizálásokkal

morpho 2010.04.27. 23:33:56

Egyébként ami azt illeti nem volt túl sok különbség I. István és Kun béla között.Mind a kettő diktátor volt, aki fegyverrel számolt le politikai ellenfeleivel, csak az egyiket megszépítette ezer év történelme, ezzel az államalapítás izével..A másiknak csak 133 nap jutott..

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.27. 23:34:45

@morpho: Persze és Kun Béla elhagyta az országot mikor a rezsimje megbukott.

Ramsas Samuilovich Perepiteinikov 2010.04.27. 23:43:27

minek ilyen leveleket irkálni, tojik rád, meg a választókra is

dömper 2010.04.27. 23:47:34

A szerző nagyon nagyot akart írni, de nagyon nem jött össze...

fluentlime 2010.04.27. 23:57:47

kerényi az szefós ugye?

gitáros 2010.04.28. 00:11:01

"Orbán Úr" előző kormányzását azzal kezdte, hogy a Kaya Ibrahim-féle cirkusz fősumákjából APEH-elnököt csinált, kétéves költségvetéssel és háromhetenkénti ülésezéssel fejezte be.

"Orbán Úr" ellenzéki pályafutásának második időszakát a Fidesz-bukták miatti sértettség és a mindenáron való szembenállás jellemezte. Valahogy pont abban az időszakban kezdődött a társadalom felosztása "magukfajtára" és "magunkfajtára" is.

"Orbán Úr" következő kormányának vélhető belügyminisztere finoman szólva kétes dolgokban utazott évekig, többek között Gergényivel közösen. Ugyanennek a kormányak vélhető külügyminisztere - akinél egyébként nehéz lenne alkalmasabbat találni szerintem - a Németh- és Antall-kormányok privatizációs biztosa volt, e minőségében bábáskodott az "oligarchák" megszületésénél.

bioLarzen 2010.04.28. 00:30:41

@márnyuszi.: "remélem, hogy nem kúrják el... "

De, ha mégis, akkor csak kicsit, nem nagyon :)

bio

bioLarzen 2010.04.28. 00:34:10

@gitáros: ""Orbán Úr" előző kormányzását azzal kezdte, hogy a Kaya Ibrahim-féle cirkusz fősumákjából APEH-elnököt csinált, kétéves költségvetéssel és háromhetenkénti ülésezéssel fejezte be. "

Ki ne feledd a titkosított kormányüléseket. Ténynek tény, az értelmezést ki-ki végezze el magánban.

bio

drukkker 2010.04.28. 01:05:31

@bioLarzen: Nemrég elhunyt barátom, hosszú emigrációja közben, pár évet itthon töltött az Orbán érában. Meglátása szerint Orbán (már akkor) tökéletesen beleilett a történelem azon diktátorainak sorába, akik csupán testmagasságuk és tevékenységük okán lettek és elismerten voltak diktátorok. Valamennyi 165 centi alatti volt: Nagy Sándor, Néró, Dzsingis Kán, Napoleon, Hitler, Sztalin, Mussolini, Mao Ce Tung, Franco, Salazar, Pinochet, ORBÁN......

bloggerman77 2010.04.28. 01:08:47

A t. szerző mintha kifelejtené egy agrárpolitikai szakzseni, bizonyos dr.Tóóórgyán Jóóóózsef áldásos tevékenységét megemlíteni, aki kinek is a kormányában fejlesztette a vidéket?

:))

Spanish VVax 2010.04.28. 01:13:28

"Nagyon nagy munka előtt áll az ország, hiszen olyan romokra kell új hazát építeni, amelynek sarokkövében ott van az elmúlt hatvanöt év minden nyűgje Rákositól Kádárig, Antall Józseftől Horn Gyuláig, Medgyessy Pétertől Bajnai Gordonig." : Köszönöm itt abbahagytam az olvasást.

histar007 2010.04.28. 02:06:35

Igen! Fikázza mindenki Orbán Viktort! Mert még 1 napja sincs hatalmon, máris rosszul csinálja.
Valakit nem zavar, hogy mi ment itt 8 évig? Vagy csak engem zavart ami 98-02 között történt?
Valóban botorság egy lapon emlegetni Szent Istvánt és Kun Bélát. Az előbbinek köszönhetjük hogy még mindig itt vagyuk, a másiknak hogy ekkorák vagyunk. Bár ez most biztos pár embernek sérti a lelki világát. Nekik valószínűleg magyarnak lenni egy technikai kérdés...

Interlock (törölt) 2010.04.28. 02:17:14

@bloggerman77: Na meg a csodálatos sportminiszterünket, a Tamás cimboráját :-)
Én is őszintén remélem, hogy ez alkalommal ésszel, tényleg jócskán előre gondolkodva végzik a dolgukat, össznépet hergelő attrocitások nélkül. Valószínűleg látják a szocik bukásából, hogy bárkit le lehet már cserélni (azt most hagyjuk, kire).
Az lenne az igazi, ha négy év múlva nem is kellene kampányolniuk; menne a tömeg magától, mert úgy látja, ez kell neki. De szép is lenne :-)

t a m á s 2010.04.28. 02:30:31

Ezt lehet hogy félre értettem de így nagyon jó!:
A Kerényi (megkattant) Imre alternatívája a mostani választáson szerinte az volt, hogy Szt. István vagy Kun Béla országa jön e el?

Talán kérdezzük meg az ebben az Echó Tv történész kommentátorát Kun (hiteles) Miklós-t hogy akkor végül is kivel lett igazán nagy baja a nagypapinak?

2010.04.28. 03:02:26

Kedves Posztoló,

Ön egy kedves, mégis kritikus s*ggnyaló. A s*ggnyalók középmezőnye. Se ilyen, se olyan. Olyan, tudja, hogy volt már rosszabb is, bár jobb is. Olyan kis semmilyen.

"Ön, Orbán Úr, Ön olyan CSODÁLATOS FERDINÁND, csak kérem, ó, de tényleg, tegyen már valamit nagy csodálatosságában, mert Ön Az, Akiért Mi, Magyarok bla-bla-bla."

És újra """idézek""":

"Ó, Miszter Orbán Úr, kedves Urunk, ó....!"

Először is, ez az ember nekem nem uram. Ez egy politikai k*rva. Ezt az is beláthatja, aki fideszes, elég csak végigtekintenie liberálisból nemzetivé válásának úgymond, történelmét. Nincs ezen mit sz
Felhasználó:
építeni: K*rva. Kétharmados többséggel. Mert nyilván mindenki emlékszik egykori önmagára, he? :) Vicces. Viktor, a liberál. Vikotor, a konzerv! Sima ügy, az előbbi régebben volt.

Minden Viktorra szavazó szívott, ha konzekvenciát várt. Holnap a pogányok isteneit fogja becsűrni az alkotmányba, ha úgy kívánja érdeke. Mert ezelőtt is megtette.

2010.04.28. 03:04:18

Posztszkript:
Milyen tréfás, hogy az előbbi kommentem tárgyát képező úriember polgári foglalkozását nem írhattam ki egy az egyben, mert jelen blogban az inkriminált szavakat nem lehet elküldeni. :)

buta egy blog ez.

Secnir 2010.04.28. 03:49:52

@Imre Laci:
"Azért ne hasonlítsuk egyik mai politikusunkat sem Szent Istvánhoz"

Szent István: feldarabolta (4 felé) a testvérét
Orbán Viktor: ő is (FKGP, MDF)
SzI: német segítséget kért
OV: 2000-ben ő is
SzI: a keresztyények nélkül semmire sem megy
OV: ő sem (KDNP)
SzI: szerette a Koronát
OV: ő is

Mike36 2010.04.28. 04:07:40

látom egyeseknek kényszere van arra hogy politikusoknak nyaljanak be bő nyállal
mintha ők lennének a világ közepe, és a leendő miniszterelnők körül forogna a Nap

gpetersz 2010.04.28. 05:17:09

Hélóta!

"Rákositól Kádárig, Antall Józseftől Horn Gyuláig, Medgyessy Pétertől Bajnai Gordonig"

Ez érdekes fejlődési lánc. Egyrészt Antall és Bajnai mi a tökömet keres itt, és Torgyánt kihagytad!!!!

bloggerman77 2010.04.28. 05:49:40

@Interlock:

na jah, most nincs kukuliciós kényszere OVi-nak, mint 1998-ban, mikor a földet max. az irodájában lévő muskátli cserepében látott újpesti ügyvédből lett az agrárminiszter, az újpesti ügyvéd újpesti cimborájból honvédelmi államtitkár ... :))

Menyét7 2010.04.28. 06:56:45

A Fidesz profi politikai mérnökökből áll. Pontosan tudják, hogy kell ellehetleníteni egy kormányt vagy gyűlöletet szítani annak érdekében, hogy hatalomra kerüljenek, az ország érdekeit háttérbe szorítva.
Most itt a lehetőség, hogy jóvátegyenek valamit ebből, de az országellenes politikai bűncselekményeket már soha nem tudják lemosni.
Drukkolok, hogy sikerüljön a gazdaságot kicsit helyretenni.
De mi lesz, ha most velük csinálja azt valaki, amit ők az előző kormánnyal?

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.04.28. 07:04:28

"Nehéz úgy elkezdeni a munkát, ha már nem akarja senki sem megragadni a lapát nyelét."

hőn imádott Orbán vezéred 8 évig vakarta a f@szát a parlamentben, most itt az ideje, hogy dolgozzon is, és ne arra várjon, hogy majd más dolgozik helyette, lehet elől járni a jó példával.

villaminterju.blog.hu/2010/04/13/villaminterju_orban_viktor_miniszterelnokkel

virtual landscape (törölt) 2010.04.28. 07:28:36

látom, van ám fosás a ballib oldalon :D

www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.04.28. 07:31:41

szerintem cool a Viktor. MEGACOOL

kuciber 2010.04.28. 07:33:56

Bocs! De a felsorolásból kihagytad Orbánékat!

Szent István vagy Kun Béla?
Milyen ígéretekkel nyertek most?
Hát nem azzal, hogy sokat kell dolgoznotok emberek, hogy felvirágozzon az ország, hanem azzal, hogy elég ha az állam ad és ad és ad.....

nem nemsiker_s 2010.04.28. 07:45:17

Kun Béla személye általában negatív elemként szerepel a rendszerváltás óta, azonban most ellenpontként való feltűntetését mégsem értem.
Ha 1919-es szereplésére gondolt a szerző akkor sem jó ellenpont.
Ne felejtsük el pl. hogy az ország területi integritásáért vívott háborúhoz végül is ő teremtette meg a keretet, és ért is el eredményeket a szervezés terén. Ennek megfelelően pl. az ő kabinetje állt a legközelebb ahhoz, hogy az Antant komolyan vegye, és tárgyaló partnerként elfogadja.
Szal én nem őt választottam volna ellenpéldának.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.04.28. 07:58:06

@virtual landscape: én pedig arra várok, hogy mit fogsz szólni, amikor rájössz, hogy még mindig nincs kolbászból a kerítés! (és nem is lesz)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.28. 08:03:41

@butus:
1. még Bajnai van 2 hétig.

2. Kerítést kolbászból általában szocik csinálnak, aztán csodálkoznak, hogy köv. hónapban nincs mit enni.

;)

admin1221 2010.04.28. 08:06:55

Az utolsó 2 bejegyzésben minden benne van! Egyetértek!

tölgyes 2010.04.28. 08:15:49

Sajnos volt valami keserű igazság abban a 2002-es MSZP-és viccben amelyik így szólt:
- Miért veszített Orbán?
- Mert munkát ígért a cigányoknak!..

Ezt a kicsit rasszista ízt le lehet róla venni.. _ Mert munkát ígért az embereknek.!

tölgyes 2010.04.28. 08:16:55

A lehetőségek megteremtése semmivel se lesz könnyebb, mint a lehetőségekkel való élni tudás!

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.04.28. 08:23:45

@Menyét7:

Orbán a magyországi gazdaság és morál amortizálásával nyerte meg a nyolc éves háborút. Ide tartozik természetesen a 2006-os polgárháborús helyzet gerjesztése is. Ez nyilvánvaló. Csak azt nem értem, ha ezt a csipáit kimosott magyar ember is felismeri, akkor miért nem lehet úgy kezelni mint állam ellenes bűncselemény???

Hajrá köztörvényes orbán
Èljen a párt

BKV reszelő 2010.04.28. 08:36:08

@morpho: Ott volt a sorok között elvtárs ! ;)

nem nemsiker_s 2010.04.28. 08:37:38

@tölgyes:
Sajnos volt valami keserű igazság abban a 2002-es MSZP-és viccben amelyik így szólt:
- Miért veszített Orbán?
- Mert munkát ígért a cigányoknak!..

Ez jó ezt még nem is hallottam :))))

Joseph Adama (törölt) 2010.04.28. 08:39:44

=) Szóval Orbán polgárháborút akart... Értem.

És nyugdíjasok koponyáiból gyermekek vérét itta...;)

Nem érzed magad selejtnek, hogy egy teljes nicket áldozol Orbán lejáratására?

BKV reszelő 2010.04.28. 08:41:08

@tróger.gyerek: 2006-os "forradalmi" szeleket erősen az mszp fin gotta. Elég ha rávilágítunk a gyurcsányné családi kapcsolataira, amelyeket követve eljutunk a fradiig, akiknek van egy sajátosan fa sisztaszo cialistalustako mmunista szurkolótábora, akik a tévé székházát amortizálgatták, de valahonnan meghallották, hogy jönnek az igazi rendőrök és addigra eltűntek. Fura, mi ?

zoli_ 2010.04.28. 08:41:18

ééérdekes, volt apeh vezér máris járja körbe a cégeket, mert üres a pártkassza....

BKV reszelő 2010.04.28. 08:41:39

@BKV reszelő: Kénytelen voltam itt-ott szóközökkel manipulálni az igen buta content filter miatt. ;)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.28. 08:45:21

@BKV reszelő:" tróger.gyerek 2010.04.27 08:46:52
Tisztel Hölgyeim és Uraim,

ha valaki látta vasárnap este az orbánt ünneplő-, a nagyságában felülmúlhatatlan idióták tömegét. Itt konkrétan gondolok az általános reakciókra Lendvai lemondásakor…valóban ilyen egy tipikus Nemzeti Összefogás? De minimum első lépésként? Ùgy érzem hogy nem fogok nemzeti összefogni."

Vinnyogó szocit fogtunk.:) Lendvai és a nemzeti egység... bruhahaha

okmiristan1 2010.04.28. 08:45:50

Szentemlékű István királyunk egy közönséges gyilkos volt, aki céljai elérésre semmilyen eszköztől nem riadt vissza. Kun Bélára meg annyiban hasonlít, hogy ő már annak idején rárontott a nemzetére. /Talán baloldali volt?) Tűzzel.vassal irtotta azt, aki nem fért bele az elképzeléseibe.Tehát a megítélése szerint nem jó magyart. Ennyit a szent uralkodóról.

BKV reszelő 2010.04.28. 08:47:14

@Joseph Adama: Nálam van kötél...összefognám nemzetileg a lendvai félék nyakán egyszer. Én szélsőséges vagyok, bevallom. Ezt az elmúlt húsz év tette velem. Mondjuk ellensúlynak melléjük aggatnám az orbánt és a vonó gábort is...

Joseph Adama (törölt) 2010.04.28. 08:48:36

@okmiristan1:
Szent István rendszert váltott, csak ő nem 1989-es módszerrel.:) neki volt igaza . 1000 év azért 1000 év!

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2010.04.28. 09:00:08

Éééééértem én a címet, de az írás nem erről szól. Én fikázást vártam, erre... bár kellemes csalódás, tetszett.

Franky4fingers 2010.04.28. 09:00:08

A sok sipákoló Orbánfikázónak:

A Fidesz nyert. Nem azért, mert annyira jók, hanem mert nem maradt rajtuk kívül más alternatíva. Nem ők a non plus ultra, ők az utolsó lehetőség. Nincs más. Ez van. És innentől kezdve MAgyarország, mindenki, (igen, a tied is aki az anyjába küldöd O.V.-t) érdeke, hogy Orbán Viktor vegye kezébe az irányítást és csináljon valamit ezzel az országgal, mert most nagyon nagy a baj. Lehet utálni, lehet szeretni, lehet közömbösnek lenni, de támogatni kell. Mert most ő jön 4 évig. És ha OV sikeres, akkor az ország sikeres. Ha tetszik, ha nem, ez van.

És megmondom őszintén, magasról lesz@rom, hogy OV, jófej-e vagy nem. egy dolog érdekel. Hogy 4 (8) év múlva Magyarország, ezzel együtt én és a gyerekeim, előrébb legyünk, mint most. Gazdaságilag, (kül)politikailag, erkölcsileg. Ha ezt megcsinálja OV. éntőlem aztán a brokijára akasztott koronával táncolhat esténként az asztalon, ez sem érdekel. Ha megcsinálja.

Ja és a poszt befejező mondatát átírnám:Az Ön és az egész ország érdekében kérem Orbán Úr....

genyamagyar 2010.04.28. 09:00:54

Hogy is hívják azt a minisztert a volt Orbán kormányban, aki miután megbukott Orbán, hazacihölte az összes bűtort, laptopot, mobiltelefont, gépkocsit, töltőtollat, amit mint miniszterkéánt használt?

Na, ez is ilyen bagázs lesz...

Franky4fingers 2010.04.28. 09:01:26

Ja. És én (meg még sokan mások) 16 éve Fidesz szavazóként, én leszek az első aki ellenük szavaz, ha most elkúrják.

robinzone 2010.04.28. 09:01:32

ej, de szépen összegyűlt ide a virtuálvilág liberálkommunista szemétje.
nincs különbség kunbéla és Szent István között? normális az ilyen, vagy csak velejéig gonosz?
kayaibrahimozás indul 2o1o-ben, ilyen 8 év után? eszed hova tetted, szerencsétlen? (mai szocikorrupciós "eseményünk": HM EI)
István közönséges gyilkos? te idióta! hova jártál történelemóra helyett? neki köszönheted, hogy most magyarul fröcsögheted ide ezt az állatságot, te kretén!
én nagyon remélem, hogy ezúttal nem tudjátok majd eljátszani azt, amit 98-o2 között, hogy mindenre következmények nélkül okádjátok a taknyot! ne aggódjatok, nem visz el titeket senki, de remélem, lesznek még páran rajtam kívül, akik nem fogják ezt a deformált világszemléletet szó nélkül hagyni! na minden hülye leülhet, egyes!

genyamagyar 2010.04.28. 09:02:35

@Franky4fingers: Figyusz már! Miért támogassam én Orbánt? Te támogattad Gyurcsányt?

Picurigor 2010.04.28. 09:02:39

Nekem Hofi szavai jutnak eszembe:

"Habár fölül a gálya, s alul a víznek árja...
...azért a víz van alul..."

Orbánból meg senki ne akarjon Szent Istvánt csinálni. Annál is inkább, mert Szent Istvánt ma ugyan szentként tiszteljük és szeretjük, de életében ő egy nagyon utált király volt.

Mai fogalmainkkal élve Szent István egy idegenszívű, pápa- és németbérenc nemzetáruló volt...

Hogy végül is neki lett igaza, csak később derült ki...

tompus 2010.04.28. 09:02:39

@gitáros: De közben nem b@szták szét az országot. Persze ez lényegtelen, ugye?

tompus 2010.04.28. 09:04:58

@Franky4fingers: Szívemből szóltál! Ugyanígy gondolom.

Psyman 2010.04.28. 09:04:59

Öcsém... Olvastam egy jó posztot, meg hozzá annyi idióta kommentet, amennyit már régen.
De tudjátok mi a legizgalmasabb, hogy vannak köztük olyanok, akik itt most hangosan szidják Orbánt meg a Fideszt, de a választások éjszakáján még éltették. No EZ a szánalmas...

Franky4fingers 2010.04.28. 09:05:55

@genyamagyar:

Igen. Mikor hatalomra került ugyanezt mondtam. Hogy nem érdekel mit bohóckodik, meg táncol az irodájában, ha megcsinálja a reformokat. De nem csinálta.

És azt hiszem ez a demokrácia.

lapuló 2010.04.28. 09:06:51

@histar007:
"Igen! Fikázza mindenki Orbán Viktort! Mert még 1 napja sincs hatalmon, máris rosszul csinálja."
Sajnos ez tényleg így van, máris rosszul csinálja:
1. Nemzetközi sajtótájékoztatón cseszegeti a jegybank elkökét.
2. Összefogásról papol, közben nyersen elutasítja az ügyvezető kormány javaslatát az átadás-átvétel meggyorsítása érdekében tartandó megbeszélésről.

Mint a Bourbonok 1815-ben: semmit sem tanultak és semmit sem felejtettek.

genyamagyar 2010.04.28. 09:08:14

@robinzone: B*zd meg te beszélsz olyanokat, hogy régen volt Kaya Ibrahim? 8 éve? Bezzeg apróvillázni az tudtok! Meg hogy a dédapja munkásőr volt.

Szánalamas seggfej vagy, egy takony!

robinzone 2010.04.28. 09:08:34

@Menyét7: országellenes politikai bűncselekmények... magadnál vagy? akit ennyire nem zavarnak a tények, konkrétan hogy minden döntést az imádot szocialistáid hoztak az elmúlt 8 évben, miért nem rajzolgat inkább egy rajzlapra? kár volt megtanulni írnod.

genyamagyar 2010.04.28. 09:09:49

@Franky4fingers: Nem csinálta, mert Orbán mindenet megfúrt, kivitte a politkát az utcára, népszavazást kezdeményezett a reformok ellen!

csárli hárper 2010.04.28. 09:11:02

@Joseph Adama: szerinted az orbánt még lehet lejáratni? Vagy bármelyik bohócot a Nagy Büdösben? Ezek a selejtek már rég lejáratták magukat......

Franky4fingers 2010.04.28. 09:11:23

@genyamagyar:

Szerintem senki nem apróvillázna, ha euróval fizetnénk, csökkenne az államadósság, és az adózási hajlandóság az eget verné.

ezt fogd már fel, hogy itt egy ország sorsáról van szó. most őszintén. téged érdekelne kayaibrahim ha nettó 1200 euró lene a minimálbér? nyilván nem. engem legalább is az sem érdekelne, ha gyurcsány maga lenne az ördög.

robinzone 2010.04.28. 09:11:37

@genyamagyar: téged először is a nicked minősít. másodszor talán nem igazak az apróvillás állítások? (zsidó embertől elzabrált villáról beszélünk)
az összes szalmaszálatok kayaibrahimtól az ezüsthajóig eltörpül az EGY HÓNAPRA ESŐ szociszdsz korrupció mértéke mellett. ezt szorozd be 8 évvel, okos!

Franky4fingers 2010.04.28. 09:14:54

@genyamagyar:

Orbán mindenet megfúrt,

Ne haragudj, de ha én elvállalk egy feladatot (értsd állásinterjún felvesznek egy munkára) egy dolgot nem tehetek meg utána. HOgy azon rinyálok, hogy a kollégáim, akik ott rohadnak 20 éve keresztbe tesznek nekem. Akkor vagy nem kell elvállalni, vagy fel kell állni és azt mondani, bocs gyerekek. Vállaltam, nem tudom megcsinálni. (az én életemben volt már ilyen.)

egy dolgot nem engedtem meg soha magamnak. hogy másra mutogassak. Ha elvállaltam minden erőmmel megcsináltam. egyszer volt, hogy nem sikerült, levontam a konzekvenciát, eljöttem. (pedig hívtak vissza) de láttam, hogy azzal az ellenzékkel ami ott van én nem akarok/tudok megbirkózni. A cég megoldja nélkülem ennyi.

De még egyszer. A másra mutogatást SOHA nem engedtem meg magamnak. Mindig felelősséget vállaltam a tetteimért.

robinzone 2010.04.28. 09:15:50

@genyamagyar: reformok! BRUHAHHAHAHA! te ezt beszoptad? nem tűnt fel, hogy az összes ún. "reform" csak a haverok helyzetbe hozásáról szólt? Orbán a saját fegyverét szúrta nagyon ügyesen gyurcsányiba. Aki dec. 5-én aljas módon az emberek pénzét (szociális ellátását, munkalehetőségeit) féltette a határon túliaktól. Hát megkapta! 3oo forintért úgy elküldték a p.csába ferit, hogy még mindig szalad (a pártjával együtt a lejtőn)

Franky4fingers 2010.04.28. 09:20:22

@genyamagyar:

"kivitte a politikát az utcára"

Az emberek az utcára mentek, mert egyre rosszabb lett a helyzet.Ez a demokrácia. Nézd meg Hollandiát, Franciaországot, Dániát. Tüntetnek minden sz@rért. hát igen ez a demokrácia. Ha valaki (jelen esetben Gyurcsány) nem tud a demokráciában működni, fel kell állni, el kell menni.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.04.28. 09:24:46

@genyamagyar:

Gyurcsány Ferencet akadályozni hazafiasság volt, Orbán Viktort akadályozni pedig hazaárulás, hát nem tudtad?

....Hajrá köztörvényes államellenes bűnöző orbán!
...èljen a párt!

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.04.28. 09:30:19

@robinzone:

Mely törvényekre gondolsz drága barátom? Azokra a törvényekre, reform-kezdeményezésekre, reformokra, amelyeket az államellenes bűnöző orbán haverod -civil kezdeményezésnek álcázva- minden fronton akadályozott? Az elmúlt nyolc évet szerintem ne firtasd, te tudatlan fideszi massza-összetevő.

Hajrá köztörvényes államellenes bűnöző orbán,
éljen a párt!!!

Franky4fingers 2010.04.28. 09:32:02

@tróger.gyerek:

javaslom, hogy olvasd el az előzp hsz-eim. És akkor talán rájössz, hogy te vagy a tudatlan, meg a massza összetevő...

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.04.28. 09:40:40

az elmúlt 65 évben benne van az Orbán-Torgyán páros is vastagon

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.28. 10:00:18

@Mantlesorrow: @bloggerman77: Szépen be is lett darálva az FKGP...@tróger.gyerek: Lássuk be, hogy Gyurcsány Ferencet nem lehetett semmiben sem akadályozni. Aki az őszödi beszéd után még elhitte, hogy az ország érdekében akar tenni bármilyen intézkedést, azt csak sajnálni tudom.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.28. 10:01:42

@Picurigor: Óvatosan a németbarátsággal... Voltak ott kemény csaták német és magyar részről...
süti beállítások módosítása