facebook

Szavazz Te is! Mi legyen az EU ökologója?

2009.12.16. 23:08 Imre Laci

"A Európai Bizottság Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Főigazgatósága arra kéri fel az európai polgárokat, hogy vegyenek részt az EU-s ökológiai logó kiválasztására irányuló szavazásban, ami a kiválasztási folyamat utolsó szakaszát jelenti."

- europa.eu -

Szavazni itt lehet!


4 komment

Címkék: európai eu szavazás unió ökologó

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr51603429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kszabo 2009.12.17. 04:25:04

Szerintem a középső, mert azt a kínaiak is értik :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.17. 08:24:11

Én a harmadikra szavaztam...

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2009.12.17. 08:33:12

@Fedor: Szerintem is a harmadik a legjobb. Bár kissé hieroglifa beütése van. :D

Franci1969 2009.12.22. 00:21:17

harmadikra szavaztam, mert gyerekrajzra emlékeztet :)
a másodikat egyszerűen nem értem. emberi fül?, csírázó mag? erősen o-lábú ember tánc közben összeakadt lábai? egy kar, ami maga felé ölel dolgokat?
mindezek ellenére a logika az elsőt kívánná, mert nagyon emlékeztet az eu-logora (csillagok), de nem szavaztam rá, mert nagyon emlékeztet az eu-logóra.
süti beállítások módosítása